Pierścienie
żywiołów
Lokalizacja: Osada Lunes
Cel główny: Odnaleźć i zdobyć dowolny z
pierścieni żywiołów.
Cel poboczny: Zdobyć kryształy uśpionej
magii.
Słuchajcie,
słuchajcie!!!
Molter
Wspaniały ogłasza zawody, w których można zdobyć bogactwo oraz sławę. Pierwszych
czterech odważnych śmiałków, niezależnie od rasy i płci, którzy pokonają
trudności i zdobędą magiczne pierścienie dostąpi zaszczytu wyruszenia na
wyprawę, zwiastującą bogactwo oraz przychylność naszego umiłowanego pana
Moltera. Każdy śmiałek, najemnik, awanturnik lub zwykły chłop, może podjąć się
dostąpienia tego zadania. Kto zatem czuje w sobie odwagę niech zgłosi się do
zarządcy w gospodzie Pod Białą Wdową.
Wytyczne:
Aby zdobyć pierścień należy udać się do
kopalni i tam zdać test przeszukiwania poświęcając na to całą turę. Każdy z
pierścieni jest przypisany do swego żywiołu many. Test polega na rzuceniu
kością many i uwieńczony jest sukcesem, jeśli wypadnie na nim kolor kopalni, to
gracz znalazł pierścień. Można automatycznie znaleźć pierścień jeśli wyda się
przypisany do kopalni kryształ many i 6 punktów wpływu.
Jeśli gracz podejmuje się próby
przeszukania to może odnaleźć uśpiony kryształ many. Odnajduje go, gdy w
rundzie dnia wypadnie na kostce złoty symbol, albo w rundzie nocnej czarny
symbol. Liczbę zdobytych kryształów należy zapisać w swoim dzienniku przygody,
uwzględniając przypisaną do nich porę dnia/nocy.
Każdy gracz może posiadać TYLKO jeden
pierścień.
Sukces:
Jeśli gracz zdobędzie jeden z
pierścieni, zadanie automatycznie się kończy, a gracz musi podjąć się zadania „Test
odwagi”.
Porażka:
Jeśli do końca scenariusza gracz nie zdobędzie
żadnego pierścienia, zostaje złapany przez sługusów Moltera i oskarżony o próbę
jego kradzieży, co jest karane śmiercią. Wyrok zostaje wykonany natychmiast.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz