poniedziałek, 6 stycznia 2020

Scenariusz I - zadanie "Pierścienie żywiołów"

Pierścienie żywiołów
Lokalizacja: Osada Lunes
Cel główny: Odnaleźć i zdobyć dowolny z pierścieni żywiołów.
Cel poboczny: Zdobyć kryształy uśpionej magii.


Słuchajcie, słuchajcie!!!
Molter Wspaniały ogłasza zawody, w których można zdobyć bogactwo oraz sławę. Pierwszych czterech odważnych śmiałków, niezależnie od rasy i płci, którzy pokonają trudności i zdobędą magiczne pierścienie dostąpi zaszczytu wyruszenia na wyprawę, zwiastującą bogactwo oraz przychylność naszego umiłowanego pana Moltera. Każdy śmiałek, najemnik, awanturnik lub zwykły chłop, może podjąć się dostąpienia tego zadania. Kto zatem czuje w sobie odwagę niech zgłosi się do zarządcy w gospodzie Pod Białą Wdową.


Wytyczne:
Aby zdobyć pierścień należy udać się do kopalni i tam zdać test przeszukiwania poświęcając na to całą turę. Każdy z pierścieni jest przypisany do swego żywiołu many. Test polega na rzuceniu kością many i uwieńczony jest sukcesem, jeśli wypadnie na nim kolor kopalni, to gracz znalazł pierścień. Można automatycznie znaleźć pierścień jeśli wyda się przypisany do kopalni kryształ many i 6 punktów wpływu.
Jeśli gracz podejmuje się próby przeszukania to może odnaleźć uśpiony kryształ many. Odnajduje go, gdy w rundzie dnia wypadnie na kostce złoty symbol, albo w rundzie nocnej czarny symbol. Liczbę zdobytych kryształów należy zapisać w swoim dzienniku przygody, uwzględniając przypisaną do nich porę dnia/nocy.

Każdy gracz może posiadać TYLKO jeden pierścień.

Sukces:
Jeśli gracz zdobędzie jeden z pierścieni, zadanie automatycznie się kończy, a gracz musi podjąć się zadania „Test odwagi”.

Porażka:
Jeśli do końca scenariusza gracz nie zdobędzie żadnego pierścienia, zostaje złapany przez sługusów Moltera i oskarżony o próbę jego kradzieży, co jest karane śmiercią. Wyrok zostaje wykonany natychmiast.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz